Deusto-Santander ekintzailetza ekitaldia

2022/10/20
Paraninfoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deusto-Santander Ekintzailetza Galak azken bi urteotan, Deusto Emprendek antolatuta eta Santander Universidadesen laguntzarekin, ekintzailetza eta berrikuntza alorrean egin diren programa eta jardueretan partu hartu duten pertsonei omendaldi bat egitea du helburu.

Ekitaldia 2022ko urriaren 20an izango da, eguerdiko 12:15etan Deustuko Unibertsitateko Paraninfoan (Bilboko campusean).

Bertan izango da Deustuko Unibertsitateko errektorea den Jose Maria Guibert eta Santander Universidadeseko zuzendaria den Matias Rodriguez Inciarte.

Informazio gehiago eta izena ematea