Zure denbora hobeto kudeatzen eta emaitza hobeak lortzen lagunduko dizuten teknikak ¡Eman izena!

Zure denbora hobeto kudeatzen eta emaitza hobeak lortzen lagunduko dizuten teknikak  ¡Eman izena!
2017/02/15

Unibertsitateko Orientazio Zerbitzuak eskainitako kurtsoak hasten dira, Bilboko eta Donostiako Campusetan. Bigarren seihileko honetan eskaintzen diren kurtsoak hauek dira: Nire ikasteko denborari etekinik handiena nola atera, Jendaurrean hitz egitea, Azterketen aurreko Antsietatearen Kudeaketa, etab. Kurtso guztiak bai gaztelaniaz eta baita euskaraz ere egingo dira, data eta ordutegi desberdinetan. Hurrengo loturan izena eman dezakezue: