IAJU Webinar: Covid-19 aroaren erronkak jesuiten Goi Hezkuntzarako

2020/11/25
on-line

International Associaton of Jesuit Unviersities (IAJU) erakundeak “The Challenges of the Covid-19, Era for Jesuit Higher Education” izeneko lehen IAJU Global Webinar egingo du datorren asteazkenean, azaroaren 25ean, 15:00etan, eta galdera hauei erantzuten saiatuko da:

– Nola lagun diezagukete jesuiten Goi Mailako Hezkuntzaren balioek eta idealek aro berri honetan?

– Nola jarraitzen dugu berritzen gure zigilutik testuinguru horretara egokitzeko?

Horrela, pandemiak jesuiten Goi Mailako Hezkuntzako edozein erakunderi jarritako erronkak aztertzea izango da helburu nagusietako bat. Horrez gain, krisiak irakaskuntza  eta ikaskuntza ereduetan izan duen eragina eta ikasleen prestakuntza integralaren aldeko apustua nola egiten jarraitu aztertuko dute.

Ekimen hau IAJU: IAJU Best Practices in Jesuit Higher Education Project izeneko proiektuaren barruan sartzen da.

Informazio gehiago izateko eta izena emateko: IAJU Webinar -The Challenges of the COVID-19 Era for Jesuit Higher Education.

Sarrera
Michael Garanzini, S.J., Secretary of Higher Education, Society of Jesus
Philip Geister, S.J., President, Kircher Network
Panela