Genero berdintasuna eta inklusioa Goi Mailako Hezkuntzan

2022/05/30
Online

Bizitzaren edozein alderdi bezala, hezkuntza eta asmo profesionalak generoaren arabera aldatzen dira. Azken hamarkadetan Goi Mailako Hezkuntzan emakumeen kopurua nabarmen gehitu den arren, sexismoak gaur egungo hezkuntza sisteman eragina duen elementuetako bat izaten jarraitzen du, eta genero arrakala sortzen du ezagutza arlo guztietan.

Hizlariak:

• Mª Luz Guenaga Gómez: Ingeniaritza Fakultateko (Deustuko Unibertsitatea) irakasle eta ikertzailea. Ikusi profila.
  • María López Belloso: Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateko (Deustuko Unibertsitatea) irakaslea eta ikertzailea. Ikusi profila.

Hizkuntza: ingelesa

Izen-ematea: doan, aldez aurretik erregistratuta esteka honen bidez.

Kontaktua: udglobal@deusto.es