II. Kongresu Nazionala Gurasoen Aurkako Indarkeriari buruz

2017/05/25 – 2017/05/27
Garate aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Gurasoen Aurkako Indarkeria Ikertzeko Espainiako Elkarteak, Gurasoen Aurkako Indarkeriari buruzko II. Kongresu Nazionala antolatu du maiatzaren 25, 26 eta 27an, Deustuko Unibertsitatean. Oraingoan, Kongresuaren izena da “Ulertu, deskribatu, esku-hartu, ebaluatu”.

Egun horietan zehar aurkeztuko dira Gurasoen aurkako indarkeriari buruzko azken datuak, ponentzia, mahai inguru, sinposio, tailer, ahozko komunikazio talde eta posterren bidez. Ekitaldian estatuko eta nazioarteko hizlari garrantzitsuak egongo dira, baita profesional espezializatuak ere, modu praktikoan aurkeztuko dituzte Gurasoen aurkako indarkeriaren arloan egindako aurrerapenak, horretarako 4 ildoren inguruan antolatu dute Kongresua: ulertu, deskribatu, esku-hartu eta ebaluatu.

Kongresua profesional, ikertzaile, irakasle, hezitzaile eta ikasleentzat da, euren jardueran, modu praktiko edota teorikoan, Gurasoen Aurkako Indarkeriari aurre egiten diotenentzat.

Argibide gehiagorako eta izena emateko: