II Mintegia #MadridNextGeneration |Berreskurapenerako Europako funtsak

2021/01/20
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Madrilgo Udalak eta Deusto Business Schoolek, Deloitterekin lankidetzan, atsegin handiz gonbidatzen zaituzte bigarren mintegi honetara, hain zuzen ere Next Generation EU ekimen komunitarioak eta, bereziki, Berreskurapen eta Erresilientzia Mekanismoak tokiko ekonomiak suspertzeko irekitzen dituen aukerak zabaltzeko helburua duen mintegira.

Ezarritako osasun neurriak zorrotz betez, Mintegiak Deusto Business Schoolen egoitzan izango dira eta bertaratutakoen kopurua mugatua izango da. Saioa ahalik eta ondoen hedatzeko, Deustuko Unibertsitatearen Youtubeko kanalean ere emango da.

EMAN IZENA

9:00-10:30 Irekiera eta I. Mahaia

• José María Guibert, Deustuko Unibertsitateko errektorea
  • Carlos Daniel Casares, FEMPeko idazkari nagusia
  • Fernando Ruiz, Deloitte Españako presidentea
  • José Luis Martínez-Almeida, Madrilgo alkatea
  • José Luis Escrivá, Gizarteratze, Gizarte Segurantza eta Migrazio ministroa

Moderatzailea: Iñaki Ortega, Deusto Business School.

10:30 -12:00 II. Mahaia Berreskurapenerako Europako funtsak: tokian tokiko proposamenak

• Alfonso Vegara, Metropoli Fundazioaren sortzaile eta ohorezko presidentea
  • Juan Alfaro, Deloitteren Garraio eta Mugikortasun zuzendaria eta Deloitte European Center for Recovery & Resilienceko kidea
  • Ismael Clemente, Merlin Propertieseko kontseilari delegatua
  • Alfredo Montilla, Madril Etorkizuneko Europako Funtsen Unitateko zuzendaria

Moderatzailea: David García, Madrid Eraikuntzaren, Ingeniaritzaren eta Arkitekturaren Munduko Hiriburua Klusterreko presidentea.

12:00 -13:30 III. Mahaia Espainia, 5,0

• Luis Miguel Gilpérez, Espainiako Telefonica presidente ohia
  • Marieta del Rivero, Cellnex Telecom eta Gestamp enpresetako kontseilaria
  • Mikel Larreina, Nazioarteko Harremanetarako dekanordea. Deusto Business School
  • Susana del Río, Académica. Directora del Grupo de Expertos Convención sobre el Futuro de Europa.

Moderatzailea, Pablo Zalba, Deloitteko Erregulazio eta Politika Publikoko zuzendaria

13:30-14:15 Amaiera

• Ana de la Cueva, Ekonomia eta Enpresei Laguntzeko Estatu Idazkaria, Ekonomia Gaietarako eta Eraldaketa Digitalerako Ministerioan
  • Fernando Ruiz, Deloitte Españako presidentea

Moderatzailea Deusto Business Schooleko Juan Moscoso del Prado izango da.

Argibide gehiagorako, hona dei egin:
irene.perez@deusto.es: 91 577 61 89

Hedabideentzako kontaktua: