PLCE eta PLPE lidergoko eta berrikuntzako programen inaugurazioa

2015/09/15
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek eta ICADE Business Schoolek 2015-2016ko PLCE (Ekintzailetza eta Berrikuntzako Lidergo Korporatiboko Programa) eta PLPE (Ekintzailetza eta Berrikuntzako Lidergo Publikoko Programa) lidergo eta berrikuntzako programen hasiera ekitaldia izango du. Ekitaldia irailaren 15ean izango da, Deusturen Madrileko egoitzan, eta eskola magistral bat eskainiko du Antonio Huertasek, Mapfreko presidenteak. Horrez gain, beste pertsona hauek ere hizlari arituko dira: Jaime Pérez Renovales, Estatu idazkari ohia, Banco Santanderreko idazkari nagusia eta Alumni ICADEkoa; eta Luis Atienza, Nekazaritza ministro ohia, Red Eléctrica Españolako presidente ohia eta Alumni Deustokoa.

Bertan izango dira ICADEko dekano Alfredo Arahuetes eta Deusto Business Schooleko zuzendari nagusi Luc Theis ere.

Argibide gehiago