Ekintzailetza Programen Inaugurazioa: PLCE – Ekintzailetza eta Berrikuntzako Lidergo Korporatiboa eta Ekintzailetza eta PLPE – Berrikuntzako Lidergo Publikoko Programa

Ekintzailetza Programen Inaugurazioa: PLCE - Ekintzailetza eta Berrikuntzako Lidergo Korporatiboa eta Ekintzailetza eta PLPE - Berrikuntzako Lidergo Publikoko Programa
2017/10/10
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business School e ICADE Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaitu Lidergo eta Ekintzailetzako Programen 2017-18 edizioaren inaugurazio ekitaldira.

Ekitaldia urriaren 10ean ospatuko da, 18:00etan, Madrilgo Deustoko egoitzan, hau da agenda:

• Hitz egingo dutenak: Luc Theis, Deusto Business Schooleko zuzendari nagusia eta Jose María Pérez Garrido, ICADE Business Schooleko zuzendaria.
  • Eskola magistrala emango dutenak: Víctor del Pozo, El Corte Ingléseko Retaileko Zuzendari Nagusia eta Elena Salgado, Gas Naturaleko sailburuordea eta Gobernuko Presidenteorde ohia.

Ekitaldia amaitzeko koktela eskainiko zaie joaten direnei.

Izen ematea.

Toki kopuru mugatua.

Informazio gehiago PLPE»                             Informazio gehiago PLCE»

Descarga de folleto PLPE»                         Descarga de folleto PLCE» Descarga de folleto PLPE»                         Descarga de folleto PLCE»