Zibersegurtasunaren berrikuntzarako programaren inaugurazioa, Pedro de la Muelarekin

2019/10/21
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek eta Icade Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaituzte Zibersegurtasuneko Berrikuntzari buruzko Programaren aurkezpenera.

Ekitaldiaren ardatz nagusia izango da Pedro de la Muela Espainiako Burtsa eta Merkatuetako Informazio Segurtasuneko zuzendariaren hitzaldia. Gai nagusia finantza merkatuen Zibersegurtasunaren erronkak izango dira.

Ekitaldian, Deusto eta Icade Business Schooleko ordezkariekin batera egongo da, Eloy Velasco, Auzitegi Nazionaleko epaile magistratua, Programaren zuzendari akademikoa.

IZENA EMATEKO

Pedro de la Muela

Informazioaren segurtasuneko zuzendaria da BME taldeko enpresetan, 2015etik.

Muelak Madrilgo Burtsako Teknologia Sailean garatu du bere ibilbide profesionala, 30 urte baino gehiagoz, eta 2006an finantza holding-a sortu ondoren, Espainiako Stock eta Merkatuko (BME) bulegoetan. BMEko Informazioaren segurtasun taldea kudeatzen du 2015etik eta Europako Banku Zentralaren segurtasun taldeetan hartzen du parte.

BME

Espainiako Burtsa eta Merkatuak taldea (BME) estatuko balio merkatu eta finantza sistema guztien operatzailea da eta Burtsan kotizatzen du 2006tik.

BMEk produktu, zerbitzu eta negoziazio sistema ugari eskaintzen ditu, garapen propioko teknologia egonkor eta aurreratuan finkaturik daudenak.

BMEren jarduera hainbat arlotara hedatzen da: errenta aldakorra, zor publiko eta korporatiboa, eratorriak, konpentsazio eta likidazioa, informazioaren zabalkundea, aholkularitza zerbitzua, teknologia berrien garapena eta trebakuntza.

BMEk 20 filial baino gehiago ditu, eta haien artean daude Madrilgo Burtsa, Bartzelonako Burtsa, Bilboko Burtsa, Valentziako Burtsa, AIAF Errenta Finkoen Merkatua, MEFF, Iberclear, MAB, Visual Trader BME Consulting, BME Innova , BME Market datuak eta Infobolsa.

Argibide gehiago:
irene.perez@deusto.es