Berrikuntza disruptiboa industria enpresetan

2023/05/09
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek eta Elecnor taldeak “Innovación disruptiva en empresas industriales” hitzaldira gonbidatzen zaituzte. Ekitaldia maiatzaren 9an izango da, 12:30ean, Madrilgo egoitzan  (c/ Castelló 76).

Solasaldia Elecnor Deimos enpresako CEOko Ismael Lópezek emango du, eta industria sektoreko berrikuntzari buruzko hainbat gako emango ditu, taldearen banaketa teknologikoaren buru izan den esperientziatik abiatuta.

Ekimen hau Ekintzailetza eta Berrikuntzako Lidergo Programaren (PLEI) barrukoa da, eta Emilio Martínez zuzendari akademikoak egindako berrikuntza motei buruzko hurbilketa izango du, sarrera gisa.

Izen ematea

Informazio gehiago: