Balioan oinarritutako osasun berrikuntza: kudeaketa garrantzitsua da

2022/09/27
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Osasun kudeaketako azken aurrerapenen berri izan eta balioan oinarritutako arreta eredu berritzaile eta eraginkorrenak ezagutu nahi dituzu?

Ez galdu aukera egunean jartzeko, osasun kudeaketari, eraldaketa digitalari edo lantaldeen lidergoari buruzko azken joeretan, honako hauen eskutik: Javier Arcos,  Jiménez Díaz Fundazioko zuzendari medikoa; Carolina Valera, 12 de Octubre Ospitaleko kalitate-unitateko arloko fakultatibo espezialista; eta Jaime del Barrio, Salud Digital Elkarteko presidentea.

Saio hau irailaren 27an izango da, 18:00etan, Madrilgo egoitzan (C/Castello 76). Berrikuntza eta Kudeaketa Sanitarioko Aditu programa berriaren barruan dago, eta Marta Marco-Gardoqui zuzendari akademikoak gidatuko du.

EMAN IZENA

Oharra: Badakizu lagunduta joan zaitezkeela, eta, horretarako, zurekin doan pertsonak ere izena eman beharko du.

Informazio gehiago:

Carmen Mateo