Psikoterapia esperientzialaren hastapenak: Focusing

2021/10/21
Campus de Bilbao

Urriaren 21ean, PSIKOTERAPIA ESPERIENTZIALAREN HASTAPENAK: FOCUSING jardunaldia egingo da, Deustuko Unibertsitateko Osasun Zientzien Fakultateak eta Deusto Psychek antolatuta.

Ikastaro honetan, irakasle arituko da Rosa María Martínez González, Focusing Trainer Focusingeko Nazioarteko Institutuko irakaslea eta Espainiako Focusing Institutuko presidentea. Bere lan psikoterapeutikoa Lagungo Familia Orientaziorako Zentroa Fundazioan egiten du. Bertan, banakako, familiako eta taldeko terapia egiten du, dolua egiteko taldeak eta terapia-taldeak eskainiz. Gainera, jardunaldiaren osasun-akreditazioa izapidetzen ari da Eusko Jaurlaritzaren bidez.

Jardunaldi honek arlo horretara hurbiltzea du helburu, ariketa praktikoak eta azalpen teorikoak uztartuz. Psikologiako tituludunei eta Psikologiako 4. mailako ikasleei eta BAME Barne mediku egoiliarrei zuzenduta dago, “Psikiatria” espezialitateko prestakuntzan. Zuen interesekoa izatea espero dugu.

Informazio praktikoa:

• Datak: 2021eko urriaren 21a
  • Ordua: 15:30etik 19:30era
  • Lekua: Bilboko campusa. (ikasgela esleitzeke dago)
  • Matrikularen prezioa: 40 euro

Informazio gehiago eta izen ematea