Psikologia eta Hezkuntza Fakultateko gradudun berrien izendapena

2018/02/10
Paraninfoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Gradudun berrien izendapena egingo da Psikologia eta Hezkuntza Fakultateko Psikologia, Gizarte Hezkuntza eta Lehen Hezkuntza graduetan. Ekitaldia datorren larunbatean izango da, otsailak 10, Bilboko campusean.

Ekitaldi solemnearen buru izango da Josu Solabarrieta Fakultateko dekanoa, eta bertan izango dira klaustroko irakasleak eta gurasoak ere. Honako hau izango da gai zerrenda:

– 10:00: Lehen Hezkuntzako eta Gizarte Hezkuntzako gradudun berrien inbestidura

– 11:30: meza Kapera gotikoan.

– 12:30: Psikologiako gradudun berrien izendapena.

Iruzkin bat

1. Buenos días.

Soy el padre de la alumna Sandra Villegas y el próximo sábado queremos asistir a la Investidura de Grado de Psicología de nuestra hija.

Desconocemos cuantos familiares por alumno podemos asistir y si se permite la entrada de vehículos para que pueda asistir al evento una persona con Movilidad Reducida.

Gracias.

Un saludo.