Jardunaldia: Cómo descubrir y construir tu Situación Laboral Ideal (SLI)

2018/01/25
Icaza Auditorium. Hermanos Aguirre, 2

Urtarrilaren 25ean, Pedro de Icaza Entzungelan, Deusto Business Alumnik eta Alumni DBAk antolaturik, jardunaldia eskainiko da. Ekitaldia 35 urtetik gorako langabetuentzat eta aktibo daudenentzat da, helburua da laguntza ematea euren lan egoera eraiki eta eraldatzeko.

Horretarako, GessDireccion-eko Mariano Vilallongaren (1986ko promozioa) lankidetza izango dugu eta hitzaldia eskainiko digu: Cómo descubrir -y construir- tu Situación Laboral Ideal (SLI).

“Honelako galderei erantzungo zaie jardunaldian: Badago lan egoera idealik niretzat? Zergatik sentitzen dira lekuz kanpo edo disgustura enpresa on batean urteetan lan egiten duten pertsona asko? Lan egitea eta disfrutatzea elkarri loturik egon litezke? Nola lortu hori? Zein pieza hartu behar dira kontuan?

Izena emateko…