Jardunaldia. Compliance Penal: Compliance Penalen arlo praktikoak Espainiako enpresa handietan

2018/02/14
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Enpresek gero eta ingurune korapilatsuagoa dute eta ezinbestekoa egiten da prebentziorako prozedura eta politikak izatea, enpresek une bakoitzean indarrean dagoen araudia bete ahal izateko. Compliance kontzeptuaren barruan, tresna horiek hainbat arlotako araudia betetzea bermatzen dute, finantzak, laneko segurtasuna, datuen babesa edo kapitalak zuritzea, besteak beste. Compliance Penal arlo penaleko zigorren prebentziorako da eta enpresaren erantzukizunetan sor daitezkeen zigorrak ekiditen laguntzen du.

Kontzeptu hau alde praktikotik lantzeko, Deusto Business Schoolek, 2018ko otsailaren 14an, jardunaldia antolatu du: “Compliance Penalen alde praktikoak Esspainiako enpresetan”. Hainbat enpresetako adituak elkartuko dira, besteak beste, El Corte Inglés, Repsol eta Aenakoak, eta arlo horretako jarduerak azalduko dituzte.

Programa:

• 19:00Juan del Moral de la Rosa, El Corte Ingléseko Zerbitzu Juridikoaren zuzendaria, Audientzia Nacionaleko fiskal ohia
  • 19:20: Enrique Hernández Pérez, Repsoleko Zerbitzu Juridikoen zuzendari korporatiboa.
  • 19:40Jaime García Legaz, Aenako presidentea.
  • 20:00: Debatea

Moderatzaileak: Eloy Velasco, Auzitegi Nazionaleko Magistratua, eta Iñaki Ortega, Deusto Business Schooeko zuzendaria.

Izen ematea

Informazio gehiago: