Jardunaldia: “Ezagutu erakundeetan talentua atzemateko eta hautaketa egiteko headhunting tresnak.

Jardunaldia:
2021/10/26
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaitu “Ezagutu erakundeetan talentua atzemateko eta hautaketa egiteko headhunting tresnak” jardunaldira. Ekitaldian, gaur egun headhunterrek erabiltzen dituzten erakarpen irizpideei buruz eztabaidatuko dugu.

Horretarako, Sara Bieger, (Alto Partners) eta Puri Paniagua, (Pedersen & Partners) talentu ehiztariek parte hartuko dute, eta etorkizunak ekarriko diguna aurreratzen eta hautagaitzei nola eragingo dien azaltzen saiatuko dira.

Ekitaldia urriaren 26an izango da, 18:00etan, Deusto Business School Madriden. Halaber, zabalkundea ahalik eta handiena izan dadin, streaming bidez emango da.

Eman izena

Bertara joan nahi dutenek Irene Perezi idatzi beharko diote (irene.perez@deusto.es), eskaera egiteko.