EAZ+ Zuzenbideko eta EAZ+Industria Teknologien Ingeniaritzako gradu bikoitzen ikasle berrien harrera saioa

2018/09/04
La Comercial eraikina. Hermanos Agirre 2 48014 Bilbao

Irailaren 4an, 10:00etan, EAZ+ Zuzenbideko eta EAZ+Industria Teknologien Ingeniaritzako gradu bikoitzeko ikasle berriei ongietorria egingo zaie Deusto Business School-en (La Comercial eraikinean).

EAZ+ Zuzenbideko ikasleak 02. gelan hasiko dira eta EAZ+Industria Teknologien Ingeniaritzakoak 04. gelan (beheko solairuan).

Jardunaldian, ikasleek aukera izango dute titulazioaren koordinatzailea ezagutzeko eta informazioa jasotzeko fakultateek eskaintzen dituzten baliabide eta zerbitzuei buruz, eta ikasketen beste arlo garrantzitsu batzuei buruzkoa ere bai.

Horrez gain, izan ditzaketen zalantzen inguruko orientazioa jasoko dute eta, ekitaldia amaitzean, unibertsitateko txartela jasoko dute.