Hezkuntza eta Kirol Fakultateko ikasle berrien harrera eguna

2022/09/07

Irailaren 7an, asteazkena, Hezkuntza eta Kirola Fakultateko titulazioetako ikasle berriei harrera eguna egingo zaie, Bilboko eta Donostiako campusetan.

Jardunaldian zehar, ikasleek informazio baliagarria jasoko dute, aukeratu dituzten ikasketen eta unibertsitateko egunerokoaren inguruan.

HARRERA:

Donostiako campusa:

9.30-10.30: Lehen Hezkuntza eta Lehen Hezkuntza + Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientziak – Larramendi eraikina 59.gela.

Bilboko campusa:

8:30-9:30: Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientziak (gaztelera) y Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientziak + Lehen Hezkuntza -Auditorioa.

11.00-12.00: Lehen Hezkuntza – E121.gela (ESIDE).

10:00-11:00: Gizarte Hezkuntza – 156.gela (Eraikin nagusia).

12:00-13:00: Gizarte Hezkuntza + Gizarte Lana – Garate Aretoa.