Ongietorria Finantzetako Unibertsitate Masterreko ikasle berriei

11:00 h Aula TIC aurkezpena
12:00 h CRAI liburutegiaren bisita
13:30 h Janaria

Deusto Business School-eko Finantzetako Unibertsitate Masterra, zenbait irakasgai ingelesez eta praktikak parte hartzaile guztientzako ditu.

Master honen helburua finantzen esparruko prestakuntza aurreratuarekin, esparru horretan epe laburrera erantzukizuneko lanpostuetara iristeko aukera emango dion lanbideko profila eskuratzea da. Masterraren funtsezko ezaugarrietako bat da parte hartzaileari ematen dion malgutasuna, finantza kudeaketaren esparru askotan lan egiteko gaitzen baitu (industria enpresak eta zerbitzuetakoak, banka eta finantza erakundeak, ondareen kudeatzaileak, etab.).

masterfinanzasbilbao.deusto.es