CAFyDeko Gradu Amaierako Lanen eta Praktiken Jardunaldia

2022/03/23
Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Datorren asteazkenean, martxoak 23, Deustuko Unibertsitateko Auditoriumean Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Graduko eta Praktiken Amaierako Lanen Jardunaldia egingo da, Hezkuntza eta Kirol Fakultateak antolatuta.
Jardunaldia 10:00etan hasiko da eta Mª Isabel Ariceta Iraola Hezkuntza eta Kirol Fakultateko dekanoak inauguratuko du. Ondoren, kirolari ohi eta Espainiako Atletismo Federazioko egungo presidenteak, Raúl Chapado jaunak, inaugurazio hitzaldia egingo du balio olinpikoei buruz. Ondoren, joan den ikasturteko CAFyD Gradu Amaierako Lan onenen aurkezpena eta ikasle batzuek egindako praktiken esperientziak txandakatuko dira goiz osoan. Bideokonferentziaz emango da Donostiako campusean.