Jardunaldia Banco Sabadellen lankidetzarekin

2017/06/20
Edificio Aranzadi – Sala B1 – Deusto Business School – Campus San Sebastián . Avenida Mundaiz, 50 San Sebastian

Deusto Business Alumnik, Banco Sabadellen lankidetzarekin, “Dokumentu-kreditua: ikuspegi praktikoa” izeneko jardunaldira gonbidatzen zaitu. Ekitaldia Donostian izango da.

Jardunaldian zehar ikasiko dugu nola hobetu efizientzia, nola gutxitu arriskuak eta nola optimizatu kanpoko merkataritzako eragiketetako gastuak. Ikuspuntu praktikoa izango du eta hauek dira tratatuko diren gaietako batzuk:

>Dokumentu kredituaren eta bermearen arteko erlazioa.
>Lege aplikagarria.
>Ordaintzeko hitz ematea: noiz betebeharra noiz ahalmena
>Incoterms-ekiko erlazioa. Zein Incoterms arau ez liratekeen gomendagarriak.
>Noiz egon behar den ebidentzia eta noiz ez den behar. Zein kasutan behar duen barruko ebidentziak itsasontziaren izena eta zamatze portuaren izena.
>Zenbateraino diren onargarriak garraio kudeatzailearen dokumentuak.
>Nolakoa izan behar den aseguru dokumentua. Noiz endosatu behar den.

Lekua: Aranzadi eraikina – B1 Aretoa – Deusto Business School – Donostia
Data: 2017ko ekainaren 20an, asteartea.
Ordua: 9:30 – 13:30.

Izena emateko…