Jardunaldia: “Ingurune INTER-AKTiboak HPBak dituzten ikasleen eta ez dituztenen inklusiorako eta arrakastarako”

Jardunaldia:
2021/06/29

Online jardunaldia egingo da ekainaren 29an, 12:30etik 14:30era: “Ingurune INTER-AKTiboak HPBak dituzten ikasleen eta ez dituztenen inklusiorako eta arrakastarako”

Deustuko Unibertsitateak zuzendutako I+G+b INTER-ACT proiektuaren barrukoa da ekitaldi hau. Entornos interactivos para la inclusión en contextos de diversidad funcional ikerketaren (I+G+b arloko Estatuko Programa, 2017ko gizartearen erronketara bideratua)  helburua izan da Lehen eta Bigarren Hezkuntzan hezkuntza premia bereziak (HPB) dituzten ikasleen ikaskuntzarako ingurune interaktiboak eta dialogikoak aztertzea. Hain zuzen ere, ikaskuntzan, garapenean eta HPBak dituzten eta ez dituzten ikasleen arteko harremanetan duen eragina ikertu dugu. Gurekin izango ditugu ikerketa honetan parte hartzearen ondorioz ikasleengan eta ikastetxean lortutako hobekuntzak lehen pertsonan bizi izan dituzten irakasle, ikasle eta senideak.

Animatu nahi zaituztegu parte har dezazuen.

Inprimaki honetan eman behar da izena.