Jardunaldia: Erakarpen Marketina eta Marketinaren automatizazioa 4.0 Industrian. Arrakasta kasua

Jardunaldia: Erakarpen Marketina eta Marketinaren automatizazioa 4.0 Industrian. Arrakasta kasua
2018/10/18
18:30 – 20:00
Sala Tokiski – Edificio Innogune. Avenida Mundaiz, 50
 
Deusto Business Alumnik atsegin handiz gonbidatzen zaitu, urriaren 18an, Donostian egingo den jardunaldira: Erakarpen Marketina eta Marketinaren automatizazioa 4.0 Industrian. Arrakasta kasua.

Ekitaldian, gurekin izango dugu Xabier Tranche, Think On Marketing-eko Berrikuntzako zuzendaria. Hitzaldiaren gaia izango da Erakarpen Marketinari eta nola diseinatu balioa sortzen duen estrategia erositako produktu eta zerbitzu baten bizi ziklo osoan.

4.0 Industriako B2B enpresaren arrakasta kasua aztertuko dugu, eta ikusiko dugu nola gehitu Erakarpen Marketinaren Estrategia horri Automatizazio marketineko prozesua.

Arrakastarako gakoa da batzea gizakiaren gaitasun estrategikoa eta makinaren kalkulu gaitasuna, horrela hobeto ulertuko dugu Inbound Marketina eta bere erabilera. Gainera, benetako kasu bat ezagutuko dugu Sarenet-en bitartez.

Izena emateko…

 
  • Partekatu eduki hau:
  • E-mail
  • Linkedin
  • X
  • Gehitu ekitaldia egutegira:

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude

Ondorengo XHTML etiketa eta atributuak erabil ditzakezu: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>