Ikasleentzako jardunaldia: Digitalizazioa retail sektorean

2015/12/02
Faculty Club-a. Hermanos Aguirre, 2 – 48014 Bilbao

Deusto Business Alumnik eta Deusto Alumnik gonbidatzen zaituzte “Digitalizazioa retail sektorean” izeneko jardunaldian parte hartzera. Ekitaldia abenduaren 2an izango da, Deusto Business Schoolen Faculty Clubean, Bilboko campusean. Jardunaldian izango dira Jesús Lorente, Carrefoureko Elikagaien Zuzendari Komertziala eta Jaime Aguilera, Unilever-eko Presidente exekutiboa. Hitzaldiaren gai nagusiak izango dira aro digitalaren arriskuak eta aukerak, eta nola eragiten duten kontsumo handiko enpresen eraldaketan.

Izena emateko…