Talentua sortzeari, erakartzeari, garatzeari eta atxikitzeari buruzko jardunaldia

2024/09/30
Ataria. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

Bilboko Kidego Kontsularrak mendeurrena ospatuko du, eta horretarako, Deusto Business Alumnirekin batera eta Petronorrek babestuta, talentua sortzeari, erakartzeari, garatzeari eta atxikitzeari buruzko jardunaldia antolatuko du irailaren 30ean.

Funtsezko nahia da, enpresa-, lanbide- eta irakaskuntza-ingurunean, hori lortzeko arrazoi ugari ikusten ari baikara. Espainiako eta beste eskualde batzuk eta beste herrialde batzuk erakargarriak dira, eta, EAEn, ontzi komunikatuetan bezala, zoritxarrez, talentu-emaile garbiak garelako ustea dago. Errealitate horrek eragin zuzena du lehiakortasunean, baita inbertsioak erakartzean ere.

Jardunaldi honetan, problematika barik (oso aztertua baitago), diagnostikoa eta tratamendua egin nahi da, elkarren artean oso osagarriak diren hainbat ikuspuntutatik. Horretarako, pertsona hauek hartuko dute parte:

Egitaraua:

09:00. Ongietorria eta ekitaldiaren aurkezpena, Deusto Business Alumniko buru Antón Azlorren eskutik.

09:10. Mahai ingurua: Ainara Basurko, Bizkaiko Foru Aldundiko Ekonomia Sustatzeko foru diputatua; Emiliano López Atxurra, Petronorreko presidentea; María Iturriaga, Career Services for Executive MBA, coach eta Deusto Business Schooleko orientatzaile profesionala; eta Xabier Aguirre, atzerritartasun zuzenbideko abokatu aditua.

Moderatzailea Iñigo Gómez izango da, Bilboko Kidego Kontsularren protokoloko bokala eta Letoniako Errepublikako ohorezko kontsula.

Jardunaldiaren helburua da ondorioak Liburu Zuri batean jasotzea, argitaratzeko eta, horrela, gai horretan ardurak dituztenen artean irtenbide materialak bilatzeko.

Izena emateko…