Jardunaldia: Joerak Nazioarteko Mugikortasunean

2016/02/17
Icaza Auditorium. Hermanos Aguirre, 2 48014 Bilbao

Deusto Business Schoolek jardunaldia antolatu du, AON, BDO eta Santa Fe Relocation Services-ekin batera, Nazioarteko mugikortasunean dauden joerei buruz. Helburua da atzerriratzeko prozesuaren desafioak aztertzea, atzerriratu ohiekin erabilitako aseguru-irtenbideak eta haientzako beste kontu interesgarri batzuk. Ekitaldia amaitzeko mahai-ingurua egongo da, parte hartzaileek galderak egiteko aukera izango dute, atzerriratze prozesuari buruz, nazioarteko mugikortasunaren esparruan.

EGITARAUA

1. Berrikuntza eta desafioak nazioarteko araudiaren arloan, atzerriratze prozesuari dagokionez. Ramón Portela, BDOko arlo Fiskaleko zuzendaria.
  2. Atzerriratuentzako aseguru irtenbideak. Samuel Castro, Aon Hewitt eta Health & Benefits, Zona Norte.

3. Zelan egin aurre atzerriratzeak sortzen duen ziurgabetasunari? Javier Arribas, OHLko Zerbitzu Korporatiboen Zuzendaria

Izena emateko…