URA 20-21 jardunaldia: Uraren Mundu Eguna

Online Saioa

Jardunaldian izena ematea

URA 20-21 webgunea

Ikasturte honetan egin dugun URA 20-21 programaren amaiera gisa, AQUADATek, Alboanek eta Deustuko Unibertsitateak datorren astelehenean, martxoaren 22an, Uraren Nazioarteko Egunean egingo dugun jardunaldi berezian parte hartzera gonbidatzen zaitugu.
Hiru atal handitan egituratuko da jardunaldia, eta hizlari adituak izango ditu:

+ UNION: Uraren erronka bati edo gehiagori laguntzen dioten ekimenak. Parte hartuko dute:

• Xabier Caño (ACLIMA)
  • Mary Tere Guzmán (ALBOAN)
  • Alfredo Ferro SJ – Servicio Jesuita Amazonía
  • Teresa López (Zabalketa)
  • Natalia Uribe (REGIONS 4)
  • Josean Galera (URBIDE DFA)

+ RESEARCH: Uraren erronkei irtenbide eta/edo ikuspegiberriak irekitzen ari diren proiektuak eta ikerketa-ildoak. Parte hartuko dute:

• Gorka Orive (BASQUE Sustainable Pharmacy)
  • Elisa Sainz de Murueta (Research Fellow BC3)
  • Ana María Hernández (CIC Biomagune)
  • Aitziber Mugarra (Universidad de Deusto)
  • Maximo Cermelli (Universidad de Deusto)

+ ACTION: Uraren erronkak modu berezian lantzen ari diren proiektuak eta erakundeak. Parte hartuko dute:

• Arantza Acha (UNESCO Etxea)
  • Jorge García del Arco (AQUADAT)
  • Nita Macía (Estrategia & Responsabilidad)

Gainera, ekitaldian zehar URA 20-21 proiektuaren esparruan burututako XXIV. Anaia Oroz argazki lehiaketako epaimahaiaren erabakia jakinaraziko da, eta “No tiene precio” sentsibilizazio ekintza aurkeztuko da unibertsitate komunitateari. Amaiera gisa, Deustuko Unibertsitateko Naia Aguiló ikaslearen musika-emanaldiaz disfrutatu ahal izango dugu.