Gizarte eta Giza Zientzen Fakultateko ikasle berrien harrera saioak Donostiako campusean

2024/09/05

Irailaren 5ean, ostegunean, goizeko 09:00etan, adierazitako ikasgeletan hasiko da jardunaldia eta 13:30ean amaituko dela aurreikusten da.

– Komunikazioa : 002 gela

– Komunikazioa + IKTM: 002 gela

– Gizarte Lana: 003 gela

– Gizarte Hezkuntza + Gizarte Lana: 004 gela

– Nazioarteko Harremanak + Zuzenbidea: 005 gela

Egun honetan, Fakultateetako dekanoek emango dizue ongietorria. Gainera, tituluen arduradun eta tutoreekin bilduko zarete eta  unibertsitateak dituen hainbat zerbitzu ezagutuko dituzue (Deusto Campus, Hizkuntza Zentroa, Liburutegia), eta unibertsitatean erabiliko dituzuen hainbat baliabide informatikoren berri jasoko duzue.