Ikasle berrien harrera saioak – Gizarte eta Giza Zientzien Fakultatea

2022/09/05 – 2022/09/07

Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateak irailaren 5ean eta 7an emango die ongietorria ikasle berriei Bilboko campusean.

Irailaren 5ean

12:00etan, A-102 gelan, ongietorria emango zaie Filosofia, Politika eta Ekonomiako graduko eta Filosofia, Politika eta Ekonomia + International Trade Skills-eko graduko ikasle berriei.

Irailaren 7an

12:00etan, Garate aretoan , Hezkuntza eta Kirol Fakultatearekin batera, ongietorria emango zaie Gizarte Hezkuntza + Gizarte Laneko gradu bikoitzeko eta Gizarte Laneko graduko ikasle berriei.

15:30etan, Paraninfoan, ongietorria emango zaie hurrengo graduetako ikasleei:

• Euskal Hizkuntza eta Kultura
  • Euskal Hizkuntza eta Kultura + Hizkuntza Modernoak: Ingeles Ikasketetako gradu bikoitza.
  • Hizkuntza Modernoak
  • Hizkuntza Modernoak eta kudeaketa
  • Hizkuntza Modernoak eta kudeaketa + International Trade Skills
  • Nazioarteko Harremanak
  • Gizarte Lana
  • Turismoa
  • Turismoa + International Trade Skills

16:30etan, Garate aretoan, Zuzenbide Fakultatearekin batera, ongietorria emango zaie Nazioarteko Harremanetako + Zuzenbideko gradu bikoitzeko ikasleei.

Jardunaldiotan unibertsitateko hasiera errazteko informazioa eta orientazioa emango zaie ikasleei.