Ikasle berrien harrera-Gizarte eta Giza Zientzien Fakultatea-Donostiako campusa

2022/09/08
Gradu aretoa . Mundaiz bidea, 50. 20012 Donostia

Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateak, Donostiako campusean, irailaren 7 eta 8an harrera egingo die lehen mailako ikasle berriei.

Irailak 7, asteazkena

Goizeko 10:00etan, Arrupe eraikineko Gradu Aretoan, Komunikazioa, Komunikazioa+IKTM, eta Gizarte Laneko graduko ikasle berriei, eta Gizarte Hezkuntza + Gizarte lana gradu bikoitzeko ikasle berriei harrera egingo zaie. Gizarte eta Giza Zientzietako Fakultateko dekanoak eta Hezkuntza eta Kiroleko Fakultateko dekanak hartuko dituzte ikasle berriak. Ondoren, titulazioka elkartuko dira gradu bakoitzeko arduradun eta tutoreekin. Jardunaldietako lehen egun hau, eguerdi aldera bukatuko da.

Irailak 8, osteguna

Goizeko 9:30etatik aurrera, Arrupe eraikineko gradu aretoan, Komunikazioa, Komunikazioa + IKTM, Gizarte Lana eta Gizarte Hezkuntza + Gizarte Laneko ikasleak Unibertsitateko hainbat zerbitzu ezagutuko dituzte (Deustocampus, Hizkuntza Zentroa, Liburutegia), bai eta Deustuko Unibertsitateko oinarrizko IKT tresnak ere. Jardunaldietako lehen egun hau, eguerdi aldera bukatuko da.