Teologiako jardunaldiak: “Osasuna humanizatzea ikuspegi integraletik, bizi dugun pandemiaren testuinguruan”

2021/02/08 – 2021/02/10
Online jardunaldiak

Teologiako Jardunaldien beste edizio bat antolatu dugu otsailaren 8, 9 eta 10erako. Aurten izenburu hau aukeratu dugu: “Osasuna humanizatzea ikuspegi integraletik, bizi dugun pandemiaren testuinguruan”.

Bi mailatan jorratuko dugu gaia:

• MINTEGIETAN, prestakuntza teologikoa dutenentzat, lanean edo laguntzen osasun eta gizarte esparruan dihardutenentzat.
  • MAHAI-INGURUETAN, jendearentzat oro har.

Bizi dugun osasun egoerak jardunaldiak online antolatzea ekarri digu aurtengoan. Esteka honetan duzue Jardunaldiei buruzko informazio guztia eta bertan eman dezakezue izena. Saioak doakoak dira.

Espero dugu saioak zuentzat interesgarriak izatea eta zuek agurtzeko aukera izatea parte hartzen duzuen jardueretan.