Bidenen administrazio berria: Etorkizuneko ikuspena

2021/02/03
Online

Aspen Institute España y Deusto Asuntos Globales World Affairs- Strategic Issues hitzaldia antolatu dute: “La nueva administración Biden: Una visión de futuro”. Hizlaria John Podesta izango da,  Center for American Progress erakundeko fundatzailea. Obamaren Administraziorako Politika Klimatikoen kontseilaria, Bill Clintonen Kabineteko burua eta Hillary Clintonen kanpainako presidentea, eta Alderdi Demokrataren ibilbide luzeko buruzagietako bat.

Moderatzaileak: Rocío Martínez-Sampere,  Felipe González Fundazioko eta Aspen España Fellow-eko zuzendaria eta  Matt Browne, Global Progress-eko fundatzailea. Biak dira Deustuko Unibertsitateko Negozio Eskolako Gai Globalak – World Affairs Strategic Issues Adituen Kontseiluko kideak.

Solasaldiaren aurkezle arituko dira José M. de Areilza Carvajal, Aspen Institute Españako idazkari nagusia eta ESADE Business Schooleko irakaslea eta Juan Moscoso del PradoDeusto Business Schooleko  Deusto Asuntos Globales World Affairs – Strategic Issues-eko zuzendaria eta Ekintzailetza eta Gai Publikoen programen zuzendaria, Ekonomia eta Gizarte Arazoetarako Batzordearen Kanpo Harremanetarako burua  eta Aspen España Fellown  Ekonomia eta Gizarte Batzordean

Saioari buruzko xehetasunak

Kargua hartu ondoren, Joe Bidenek AEBko krisi larrienetako baten erdian hasi du bere agintaldia. Krisi ekonomiko larri bati aurre egin beharko dio herrialdeak (400.000 pertsona hil dira), eta estatua bi zatitan banatu duen polarizazioari. Zeintzuk dira Joe Bidenen administrazio berriaren lehentasunak?

Hitzaldian, John Podestak Biden administrazio berriari buruzko ikuspegiak azalduko ditu, baita presidente berriak susperraldi ekonomikoari, immigrazioari, klima aldaketaren aurkako borrokari, nazioarteko harremanei, polarizazioari eta osasun krisiari buruz dituen helburu eta lehentasunei buruzko etorkizuneko ikuspegia ere.

Ekitaldia ingelesez izango da eta zuzenean jarraitu ahal izango da Zoom plataformaren bitartez. Sare sozialen bidez ere jarraitu ahal izango da #DebateJohnPodesta programarekin.

Izena emateko

Hizlariaren biografia

John Podesta Center for American Progresseko sortzailea eta chair Washington Center for Equitable Growth-eko sortzailea eta chair ere bada. Biek dute egoitza Washington D.C.-n

Barack Obama presidente ohiaren aholkularia izan zen, eta Administrazioaren politika eta ekimen klimatikoak koordinatzeaz arduratu zen. 2008an, Obama presidentearen trantsizio taldeko buru izan zen, eta, bertan, orain datorren administrazioaren agendaren lehentasunak koordinatu zituen eta kabineteko idazkarien eta goi kargudunen izendapenen buru izan zen. Bidenek Etxe Zuriko Kabineteburu kargua bete zuen William J. Clintonen lehendakaritzapean, Presidentearen Kabineteko kide izan zen eta Segurtasun Nazionaleko Kontseiluan parte hartu zuen. 2016an, Hillary Clintonen kanpainaren buru izan zen Podesta.

John Podesta Chicagon jaio zen eta Knox Collegen eta Georgetown University Law Centerren graduatu zen. Podesta Yale-ko Unibertsitateko Jackson Institute for Global Affairs-eko Senior Fellow  ere bada. “The Power of Progress: How America’s Progressives Can (Once Again) Save Our Economy, Our Climate and Our Country” lanaren egilea da.