Kale Dor Kayiko Sariak banatuko dira Deustuko Uniertsitatean

Kale Dor Kayiko

2019/06/20
Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Ostegunean, ekainaren 20an, Kale Dor Kayiko Sarien XX.banaketa izango da Deustuko Unibertsitatean. Ekitaldia Auditoriumean egingo da, 11:00etan.

KDK sariak motibazio tresna bat dira Bizkaiko ikasle ijitoentzat, eskolan arrakasta izatea eta ikasketak jarraitzea sustatzen baitu, ekitaldi publiko batean, ikasle ijitoei eskolako etapa bat arrakastaz gainditzeagatik saria ematen baitzaie.

Ekitaldi horretara joaten dira ijitoen erreferente direnak, erakundeetako agintariak, ikastetxeetakoak, klaseko ikaskideak, sariak jasoko dituztenen familiak eta sarituak, jakina.