Libra Stablecoins eta CBDC: finantza merkatuen disrupzioa

2020/01/15
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek eta PwCek atsegin handiz gonbidatzen zaituzte mahai inguru honetara: Libra y Stablecoins: la disrupción de los mercados financieros. Jardunaldian Libra kriptoaktiboaren oraina eta etorkizuna eta abantailak eta arautze arriskuak aztertuko ditugu, baita Stablecoins izenekoak ere, Banku Zentralen ikuspegitik.

Ongietorria. Iñaki Ortega, Madrileko Deusto Business Schooleko zuzendaria

Mahai ingurua, parte hartzaile hauekin:

• José Manuel Marqués, Espainiako Bankuko Head of Financial Innovation.
  • Francisco del Olmo, Balore Merkatuaren Batzorde Nazionaleko Fintech eta Zibersegurtasuneko arduraduna.
  • Judith Arnal, Nazioarteko Altxorraren eta Finantzaketaren Idazkaritza Nagusiko Kabinete Teknikoaren zuzendaria.
  • Javier Molina, El Confidencial-eko kolaboratzailea, Espainiako eToro-ren bozemailea eta MD Coinbest-en.

Moderatzaile arituko da Mirari Barrena, Blockchain Mintegiko zuzendari akademikoa.

Ekitaldiari amaiera ematen arituko da Antonio Requena, PwC-ko Blockchaineko bazkidea.

Ekitaldia Blockchain mintegiaren 3. edizioaren aurkezpenaren barrukoa da.

IZENA EMATEKO

Argibide gehiago: