Zure MBO lideratuz. Breakfast PDG & Knowledge

2019/12/11
Deusto Business School Bilbao. C/Hermanos Aguirre 2

Egoera jakin batzuetan, adinagatik edo zehaztu gabeko oinordetzagatik, enpresaburu batek jabe edo kudeatzaile den negoziotik irtetea pentsa dezake. Inbertitzaile bati saldu edo enpresa likidatzearen alternatiba gisa, zuzendaritza taldekoak eurek edo langileak izan daitezke jabetza eskuratzen dutenak. Horri “Management Buy Out” esaten zaio.

Baina nola egiten da operazio hori? Zer behar da? Zein da prezioa? Eta merkataritza egitura? Nola planifikatzen eta finantzatzen da? Nork edo nortzuek gidatzen dute eta zergatik dira hain garrantzitsuak “trebetasun bigunak” (soft skill ingelesez)?

Iñigo Pérez Corella Fegemu Group taldekoak erantzungo ditu galdera horiek eta bere esperientzia azalduko du, abenduaren 11n, 09:00etan, Deusto Business Schoolen, Bilbon ( Aguirre anaiak 2).

Hitzaldian, ezagutzera emango dira Zuzendaritza Orokorreko Programaren (PDG) 2020ko berrikuntzak.

Breakfast PDG & Knowledgeren agenda:

• 9:00: Kafea eta ongietorria
  • 9:30 – 10:00: Hitzaldia