Live Summit Rafael Bengoarekin: “Los retos del sistema de salud actual: el paciente, valor y sostenibilidad”

2016/06/08
Online

Rafael Bengoa, Deusto Business School Health-eko zuzendaria eta Harvard Unibertsitateko Senior Fellow-a, onlineko mahai inguruan izango da, gaur egun osasun sistemek dituzten erronkei buruz hitz egiteko, besteak beste, pazientea, balioa sortzea eta jasangarritasuna gako hartuta.

Ekitaldia ekainaren 8an izango da, 18:00etan, Powerful Conversations-en, 4.0 topaketaren kontzeptu berrian. Izena doan eman dezakezu eta edozein lekutatik parte hartu zure terminalarekin.

Informazio gehiago

Beste parte hartzaile batzuk:

• Sir Muir Gray: nazioarteko aditua osasun sistemetan eta Oxfordeko irakaslea.
  • Ester Sarquella: osasunaren eta gizarte zerbitzuen integraziorako ministerio arteko planeko batzorde eragileko kidea Catalunyako Generalitatean.
  • Beatriz González López Valcárcel: SESPASeko presidentea eta Las Palmaseko Unibertsitateko katedraduna.

Iruzkin bat

1. Para el Dr. Rafael Bengoa
    Distinguido Sr., la Salud Laboral en nuestro País y en Europa sigue siendo un asunto pendiente.
    Quiero resaltar que un sistema de Salud tiene que atender de forma sustancial el papel que la salud en el trabajo,
    porque de ello dependen muchas familias. El trabajo genera riesgos y estos muchas veces causan menoscabos físicos,
    psíquicos y sensoriales.
    Mi pregunta es ¿Cuando van a tomarse en serio desde los Gobiernos, todos, el Cuidado (care) preventivos y médicos que comporta la salud laboral, y los que nos dedicamos a ello
    lo estamos necesitanto, dada su repercusión sociosanitaria de primer orden que tiene.
    un abrazo respetuoso.
    dr. jose maria aguirre médico del trabajo, y prevencionista laboral.