Localización del Desarrollo Sostenible: el contrato social desde el territorio

2023/03/02
Ataria. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

Nazio Batuen Erakundearen 2030 Tokiko Ekimenaren Idazkaritza Iraunkorra Bilbon irekitzeak 2015eko espiritua berriro hartzeko premia dagoela adierazten du. Une historiko hartan, Nazio Batuen Erakundea eragile ugariko eta maila ugariko baterako sorkuntza prozesu bat bultzatzeko gai izan zen, behetik gora, eta, hortik aurrera, 2030 Agenda osatzen duten konpromiso partekatuak aho batez onartu ziren.

Gure garapen eredua hobetzeko, gizarte  eta ingurumen erronka guztiak ezinezkoak direla onartu behar dugu argi eta garbi, elkarrekin sortzeko espirituari berriro heltzen ez badiogu, estatuen arteko harremanen logika esklusiboa gainditzen ez badugu eta planetako hiriak, eskualdeak eta lurraldeak barruan hartzen ez baditugu.

HIZLARIA

Emilia Saiz Carrancedo. Hiri eta Tokiko Gobernu Batuen idazkari nagusia

MAHAI INGURUA

Jonan Fernández. Trantsizio Sozialaren eta 2030 Agendaren idazkari nagusia. Eusko Jaurlaritza