LinkedIn-en 15 trikimailu onenak 2022an enplegua bilatzeko

2022/01/20
Sede Deusto Business School en Madrid. Castelló, 76 Madrid – 28006 Madrid

Gure garapen profesionalerako saioetan ikastera gonbidatu nahi zaitugu, LinkedIn erabiltzen jakiteko antolatu dugun jardunaldiarekin, funtsezkoa baita enplegu berria, lanpostu-aldaketa edo konpainia bat bilatzen baduzu.

Horretarako, Sergio Rivasek, Ekikusen sortzaileak, parte hartuko du. Bertan, erakusketa bat garatuko du “LinkedIn-en 15 trikimailuak, 2022an enplegua bilatzeko behin betikoak, gainerako hautagaietatik bereiziko zaituztenak. Berarekin batera, Asier Añibarro Deusto Business Alumniko komunikazio zuzendaria izango da.

LinkedIneko Marka Pertsonalaz hitz egingo dugu: nola erakarri enpresak beren profilarekin, nola nabarmendu profil pertsonala… laburbilduz, LinkedIneko profilaren eta enplegu-bilaketaren arteko lotura, LinkedIneko profila eta marka pertsonala definitzea… eta LinkedIneko errekrutatzailearen lekuan jartzen lagunduko dizugu.

Testuinguruan sartzeko, LinkedInek Enplegurako dituen abantailei buruzko datu pozgarri batzuk eskaintzen dizkizugu:

• 756 milioi kide aktibo baino gehiago LinkedInen, eta kopurua etengabe hazten ari da.
  • 11 milioi profesional Espainian eta 3 milioi enpresa baino gehiago.
  • LinkedIn-en kontratatutako 3 pertsona minutuko.
  • Hutsik dauden enpleguen % 80 ez dira inoiz argitaratzen, enpresaren barruan betetzen dira.
  • LinkedIneko kontratatzaileen % 69k uste du moldagarritasuna dela trebetasun bigun garrantzitsuena
  • Zuetako % 97k ez du prozesu hau arrakastaz amaituko, izan ere, prozesu, tailer, prestakuntza, proiektu bakar batek ere ez du amaituko. % 97k denbora baino lehen uzten du lana, ez da iraunkorra… Beraz, soilik kontrakoa egin behar duzu, hondoa jo gabe, Eraginkorrak izanik.

Hori lortzen laguntzea nahi baduzu, gakoak emango dizkizugu eta bide horretan lagunduko dizugu. Ez izan zalantzarik izena emateko!

Izena emateko…