Javier Maroto, Alderdi Popularreko idazkariorde nagusia, Deusto Business Schooleko bazkarian

Javier Maroto

2016/10/03
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schooleko bazkaria eztabaidarako foro egonkorra da, enpresetako zuzendari, politikari eta profesional ospetsuek parte hartzen dutena. Ekimenaren helburua da bertan parte hartzen dutenek hurbiletik ezagutzea garrantzi publiko eta ekonomikoko erakundeen arrakastako kasuak eta enpresa errealitateak. Laneko bazkari formatua harturik eta enpresa handietako parte hartzaile-zuzendariak entzule izanik, hizlariek haien lanbideko eta bizitzako esperientzia partekatzen dute konfidentzialtasun giroan.

Izena ematea

Toki kopuru mugatua; lehentasuna izango dute Focus programetako ikasleek

Izena ematen dutenei posta elektronikoz adieraziko zaie tokirik duten ala ez, eta bazkaria den eguneko 14:15era arte gordeko da.

Javier Maroto Alderdi Popularreko idazkariorde nagusia da eta Euskal Autonomia Erkidegoko alderdi bereko idazkariordea. Gasteizeko alkate izan zen 2011tik 2015era, eta orain ere bertako zinegotzi da. Eusko Legebiltzarreko kide izan zen 2012 eta 2015 bitartean. Ekonomia eta Enpresa Zientzietan lizentziatu zen Deustuko Unibertsitatean eta, gerora, IESEko Kudeaketa eta Administrazio Publikoko Masterra egin zuen prestakuntza osatzeko.

Argibide gehiagorako:

Miriam Gómez