Lidergoko Bazkariak, PwC Españako presidente Gonzalo Sánchezekin

2018/02/05
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Atsegin handiz gonbidatzen zaitugu Deusto Business Schoolen Bazkarien beste saioa batera. Eztabaidarako foro egonkorra da, eta enpresetako zuzendari, politikari eta profesional ospetsuek hartzen dute parte.

Ekimenaren helburua da bertan parte hartzen dutenek hurbiletik ezagutzea garrantzi publiko eta ekonomikoko erakundeen arrakastako kasuak eta enpresa errealitateak.

Laneko bazkari formatua harturik eta enpresa handietako parte hartzaile-zuzendariak entzule izanik, hizlariek haien lanbideko eta bizitzako esperientzia partekatzen dute konfidentzialtasun giroan.
Chatham House Rules sistemaren arabera egiten dira bazkariak.

Izena emateko

Gonzalo Sánchez

Gonzalo Sánchez (Bilbao, 1970), PriceWaterhouseCoopers (PwC) Españako presidentea da. Ekonomia eta Enpresa Zientzietan lizentziatua da Euskal Herriko Unibertsitatean, eta MBA Georgetown-eko Unibertsitatean, 2006an hasi zen PwC-n. Aholkularitza ataleko bazkidea da, Espainian firmak duen zuzendaritza batzordeko kidea eta negozioaren arduraduna Euskadin eta Nafarroan. Aholkularitza arloan, negozio garapenaren arduraduna da eta energia sektoreko liderra. Gonzalo Sánchez Deusto Business Schooleko batzordeko kidea da.

Argibide gehiagorako:
Miriam Gómez