Zuzenbidea baino gehiago: beste begirada bat

2021/03/27

Más Que” proposamenak duela bost urte hasi ziren, ikasle eta langile gazteek beren bokazioaren dimentsio profesionalean sakontzeko duten beharra kontrastatu genuenean. Ordutik, hainbat lekutan “más Que” izeneko topaketak egiten ari dira Osasun, Ingeniaritza, Ekonomia eta Zuzenbideko ikasle eta profesional gazteentzat.

2021eko martxoaren 27an, gure bokazio juridikoan sakonduko dugu, hainbat modutan, ignaziar espiritualtitateik abiatuta. Hausnarketa,otoitz pertsonalerako,   taldean partekatzeko eta elkarrekin ospatzeko garaia izango da.

Gainera, beren bokazioa modu integralean nola bizi duten partekatuko duten legelarien testigantza izango dugu. Haien esperientzia ezagutuko dugu eta haiekin hitz egin ahal izango dugu.

Zuzenbideko ikasle talde batek prestatu eta animatutako jardunaldia da eta Zuzenbide Fakultatearen babesa du.

Ikaza aretoa (La Comercial eraikina)

09:30- 10:00 Jardunaldiaren hasiera. Otoitza. Zuzenbide Fakultateko dekanoa Gema Tomás anderea eta ekitaldiaren irekiera ikasle antolatzaileekin.

10:00- 10:45 Testigantzen lehen mahai ingurua: Jaime Ascargorta, Alex Oier Mendizabal eta Barbara Martín.

10: 45-11:45 Work Cafe. Taldeko erreakzioak.

11: 45- 12:15 Atsedenaldia.

12: 15-13:15 Testigantzen bigarren mahai ingurua: Jon López Gorostidi (Deustuko Unibertsitateko Zuzenbide Penaleko irakaslea), Luis Knörr Gomeza eta Juan Garibi (Banco Fiare – Banca ética).

14:00 Bazkaria CRAI kafetegian

16: 15-18: 00 Gogoeta pertsonala eta talde-lana.

Kapera Gotikoa

18: 00-18:45 Eukaristia eta amaiera.

Eman izena