MDM, Gobernantza eta Datuen kalitatea

2019/10/02
Aula 34 – Deusto Business School. Hermanos Aguirre, 2 – 1º – 48014 – Bilbao – Bizkaia

Deusto Business Alumnik eta Ship2B-k Acumen Fellows programaren aurkezpenera gonbidatzen zaituzte. Ekitaldia Deusto Business Schooleko Pedro de Icaza Entzungelan izango da, Bilboko campusean, urriaren 8an, 18:30ean. Helburua da programa ezagutzera ematea, horretarako lidergoko erreferentzia berriak bilatuko dira Bilbon, ekarpena egiten ari direnak pertsona oro duintasunez bizi den gizartea eraikitzeko.

Katalizatzaileak Bilbon izeneko ekitaldian, eztabaida aberasgarria sortuko da gaiekin Lidergo krisia dago Espainian? Lidergoa giza kualitatea da ala ekintza? Nork marrazten ditu liderraren lerro etikoa eta moraltasuna? Galdera horiei eta beste askori erantzuteko, gurekin izango ditugu kazetariak, ekintzaileak, politikariak, artistak, enpresa konbentzionaletako langileak, etab.

Txirotasuna pertsonarentzat duintasunik gabe bizitzea dela ulertuta, Acumen-ek mundu ziniko honetan itxaropena sortzeko egiten du lan. Acumen Fellows programak gure garaiko arazo sozialik konplexuenak konpondu nahi dituzten liderrak prestatu nahi ditu Espainian. Izena emateko epea zabalik dago urriaren 20ra arte, eta Open Value Fundazioak finantzatuko du osorik.
Hasteko, populaziorik ahulenaren alde jartzen gaitu, euren ahotsak, inoiz entzun gabeak, entzunarazten dizkigu eta ahalmena du beste batzuek itxaropenik eza ikusten duten lekuan. Acumen adierazpena horrela hasten da, lehentasuna emanik gehien behar gaituzten pertsonei. Eta ez da zertan oso urrun joan pertsona ahulak aurkitzeko. Gure eguneroko bizitzan hurbil ditugu, baina ez dugu mundu guztia berdin tratatzen eta mundu guztiak ez du pertsona guztien duintasuna errespetatzen.
Premisa horren azpian eraiki da Acumen Fellows Programa. 2007an sortu zen, New Yorken, Acumen ekimen gisa Rockefeller Fundazioak finantzatuta. Helburu zuen mundu hobe batekin amets egin eta errealitate bihurtzeko erabakia, irudimena eta adorea zuten munduko toki guztietako liderrak biltzea.
Egitaraua:

18:30. Ongietorria eta inaugurazio hitzaldia

Cristina San Salvador, Deusto Business School, zabalkunde eta programa berrien arduraduna da Ship2-n eta kolaboratzailea Deusto Business School-en

18:40. Acumen Fellows Programaren aurkezpena.

Alvaro Pérez-Pla, programaren zuzendaria Espainian.

19:00. Esperientzia pertsonalak ezagutuz.

Jordi Albareda, Fair Saturday-ko sortzailea.

Ixone Sadaba, MovingArtists-eko sortzailea.

Gorka Goikoetxea, ISRko finantza eta ondare arduraduna.

Sergio Murillo, gizarte ekintzako diputatua.

20:15. Jendearen galderentzako tartea.

Jardunaldiko programa…

Izena emateko…