Mahai-ingurua: Herri indigenak babesteko aurrerapen eta zailtasunak, giza eskubideen ikuspegitik

2019/05/09
Garate aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

2007ko irailean onartu zen Herri Indigenen Eskubideei buruzko Adierazpena, oinarrizko testua nazioarte mailan herrialde indigenen eskubideak babesteko. 2017an bete ziren 10 urte Adierazpena indarrean sartu zenetik. Hala ere, asko dira azken urteotan sortzen ari diren zailtasunak eta erronkak herrialde indigenen babesaren inguruan eta beren bizitzeko modu indibidual eta kolektiboen iraupenaren inguruan.

Indigenen eskubideen arauetan izan diren aurrerapausoak aztertzeko eta beste gatazka batzuen sorrera jakitera emateko, Pedro Arrupe Giza Eskubideen Institutuak solaserako mahai-ingurua antolatu du, Latinoamerikarako Lider Indigenen Giza Eskubideen arloko Prestakuntzaren barruan, “Aurrerakuntzak eta zailtasunak herrialde indigenen babesean, giza eskubideen ikuspegitik” izenburupean.

Programa.

Plaza kopuru mugatua dago eta parte hartzeko izena eman behar da hemen: programa.indigena@deusto.es.