Mahai ingurua. Kasu praktikoak eta joerak Big Datan

2022/09/28
Garate aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Mahai-ingurua. Kasu praktikoak eta joerak Big Datan

Big Data eta Business Intelligence  programako diplomak zazpigarren edizioko ikasleei emateko ekitaldiaren barruan, Deusto Ingeniaritzak atsegin handiz gonbidatzen zaitu Big Datako kasu praktikoei eta joerei buruzko mahai-inguru batera. Bertan, hizlariek Big Data zertarako erabiltzen duten kontatuko digute, eta datuen munduaren inguruko teknologia nora zuzentzen den azalduko digute. Jardunaldia irailaren 28an izango da, 19: 00etan.

Eman izena hemen

Mahai inguruko parte hartzaileak

Artificial Intelligence PhD

Adimen Artifizialaren eta Konputazio Kuantikoaren arloko arduraduna Ibermatikan. Big Data eta BI programako irakaslea (UD)