Mahai ingurua | Nola txertatu berrikuntza eta ikerketa osasun erakundeetan

2022/10/20

Osasun sektoreko berrikuntzak hainbat alderdi hartzen ditu bere baitan: aurrerapen teknologikoak, prozesu berrien diseinua, kudeaketa-eredu berriak ezartzea, etab. Horiek guztiek eragin zuzena dute pazienteak antzematen duen balioan eta erakunde baten bikaintasunean.

Lankidetza bultzatzeko eta erakundeei arlo horietan aurrera egiteko eragile aktibo izaten lagunduko dieten sinergiak aurkitzeko gakoak eskaintzeko asmoz, Deusto Business School-ek Nola txertatu berrikuntza eta ikerketa osasun-erakundeetan  izeneko mahai-ingurura gonbidatzen zaitu. Urriaren 20an izango da, 18:00etan, Bilboko campusean (Agirre Anaiak kalea, 2)

Saio hori Osasun arloko Berrikuntza eta Kudeaketako Aditua programaren barrukoa da, eta hauek izango dira parte hartzaileak:

• Joseba Vidorreta, EAEko Quirón Salud-eko lurralde zuzendaria
  • Mar Mendibe, ISS BioCcruces Bizkaia Institutuko zuzendari zientifikoa
  • Julio Font, Basque Health Cluster-eko presidenteordea eta Histocell-eko zuzendari nagusia
  • Marian Ibarrondo, Eusko Jaurlaritzako Osasun Saileko Ikerketa eta Berrikuntza Sanitarioko zuzendaria

EMAN IZENA
Oharra: Beste pertsona batekin joan zaitezke, baina  hark ere izena eman beharko du.

Informazio gehiago:

Asun Angulo