Mahai ingurua: “Diseinatu krisialditik irteteko behar dugun enpresa”

2015/05/20
Aula B1 – Edificio Aranzadi. Avenida Mundaiz, 50

Deusto Business Alumnik Diseinatu krisialditik irteteko behar dugun enpresa izeneko mahai ingurua antolatu du Deustuko Unibertsitateko Donostiako campusean. Ekitaldia maiatzaren 20an, asteazkena, izango da, 18:30ean Aranzadi eraikineko B1 ikasgelan.

Parte hartzaileak:
– Juan Mari Uzkudun Gipuzkoa Berritzeneko Sortzailea eta lehenengo Presidentea, Mondragoneko Presidenteordea eta Berrikuntzako Zuzendaria.
– Javier Roquero, SALTO SYSTEMSeko bazkide Sortzailea eta Zuzendari Nagusia.
-Javier Uriz: Aholkularia eta La creación de riqueza en la empresa española liburuaren egilea.
– Olga Rivera, Enpresen Antolaketa eta Politikako katedraduna eta Sailburuorde ohia.
– EAZko 2. mailako ikaslea, hautaketa prozesuan.
– Mahai inguru eta debatearen moderatzailea: Artemis Uriz – Javier Uriz SLko Giza Baliabideetako Aholkularia.

Izena emateko…