Mahai ingurua: Zibersegurtasuna, diziplina anitzeko ikuspegitik aztertuta: teknologikoa, operatiboa eta juridikoa

2015/05/06
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Zibersegurtasuna korporazio eta erakundeen arloan kezkarik handienetarikoa bihurtu da. Mahai inguru honetan, zibersegurtasunaren arlo askotako adituen eskutik, enpresa munduan teknologia berriekin lotuta dauden mehatxu eta arriskuak eta aurre egiteko bideak zeintzuk diren aztertuko dira, guztia diziplina anitzeko ikuspegitik.

Mahai inguruko parte hartzaileak:

• Eloy Velasco, Auzitegi Nazionaleko epailea
  • Luis Eusebio. Director adjunto de la Dirección General de la Policía Nacional.
  • Luc Theis, Deusto Business Schooleko zuzendari nagusia.
  • Angel Mahou, Red Eléctrica Españolako Chief Innovation Officer.

Moderatzailea

• Rafael Chelala, Deusto Business Schooleko Zibersegurtasuneko PIC Berrikuntza Programako abokatu eta zuzendarikidea.

Izena emateko

Informazio gehiago