Nire esperientzia Executive MBAren ondoren

2021/01/21
Edificio Aranzadi + Online. Mundaiz, 50

2021 dena aldatuko den urtea izan liteke zure talentuaren alde egiten baduzu. Jakin nahi duzu nola aldatuko duen zure bizitza Deusto Business Schooleko Executive MBAk?

César Trocaola gure Alumniak, Eyher-eko zuzendari komertzialak, bere esperientzia pertsonala kontatuko dizu, nolako eboluzioa egin duen EMBAren ondoren, bizitzako eta lanbideko ibilbidean.

Ekitaldia urtarrilaren 21ean izango da, 18:30ean, Donostiako Deusto Business Schooleko Aranzadi eraikinean  (Mundaiz bidea 50).

Izena emateko

Bertaratutakoen segurtasuna bermatzeko, ekitaldiak edukiera mugatua izango du eta plazak izena emateko ordenaren arabera gordeko dira. Bertara joateko aukerarik ez dutenek streaming bidez jarraitu ahal izango dute.

Informazio gehiago

Iratxe San Vicente