“Mitos y verdades del EBITDA” Joan Massons-en eskutik

2019/02/06
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

EBITDA finantza adierazlea da, enpresa munduan erabilienetakoa. Hala ere, kontabilitateko plan ofizialak, edozein herritakoak direla ere, ez dira kaudimen magnitudeak. Barnean beste batzuk dituzte, eta haiek ere kontuan hartu beharrekoak izaten dira akatsik ez egiteko.

Kontzeptua ondo ulertzeko eta ahalik eta etekin handiena ateratzeko, Joan Massons finantza irakasleak doan eskainiko du klase magistrala: Mitos y verdades del EBITDA” Efectos controvertidos en la práctica empresarial. Ekitaldia otsailaren 6an izango da, 19:00etatik aurrera, Deusto Business Schooleko egoitzan, Madrilen (Castelló 76).

Ekitaldiaren barruan, Finantza Zuzendaritzako Programa Exekutiboaren aurkezpen laburra egingo da. Otsailaren 22tik aurrera eskainiko da programa.

Eman izena.

Informazio gehiago: