Energia trantsizio ereduak Europan

2019/11/14
Bilboko Guggenheim Museoa. Avenida Abandoibarra, 2 48009 Bilbao

Energiaren Euskal Erakundeak eta Orkestra Lehiakortasunerako Euskal Institutuak jardunaldi hau antolatu dute, elkar hartuta, zenbait herrialdetan, hala nola Norvegian, Frantzian, Alemanian eta Britainia Handian, une honetan garatzen ari diren energia trantsizio eredu ezberdinak ezagutarazteko. Hartara, energia politikaren gaineko ikuspegi desberdinen azterketa konparatibo bat izan dezagun, betiere helburu bera izanik: energia hornidura aski eta segurua edukitzea eta, aldi berean, etorkizun iraunkorra bermatzea.

Egitaraua

09:00 • Harrera eta kafea

09:30 • Hasiera

• Arantxa Tapia, Eusko Jaurlaritzako Ekonomiaren Garapen eta Azpiegitura sailburua eta Energiaren Euskal Erakundeko presidentea.

10:00 • Hitzaldia:

• Eirik Wærness, Equinor-eko presidente seniorra eta ekonomia-burua, makroekonomia, energia eta merkatuen azterlanen arduraduna.

10:30 • Azterketa konparatiboa

• Jorge Fernández, Energia lab-eko koordinatzailea,  Frantzian, Alemanian eta Erresuma Batuan Orkestrak egindako ikerketak aurkezten ditu.
  • Parte hartzaileak:
    Sr. Dr. Steffen Koch, Alemaniako Enbaxadako aholkularia.
    Yasser Abdoulhoussen, Frantziako Enbaxadako garapen iraunkorrerako eta industriarako aholkularia.
    Keiran Bowtell, Erresuma Batuko Enbaxadako Aldaketa Klimatikorako agregatua.

11:15 • Galderak

11:40 • Ekitaldiaren amaiera